- Integrált OCR-szoftver, automatikus feltöltés, kapcsolódás a munkafolyamatokhoz és az előjegyzésekhez a TULIP szkennelő, adatfeldolgozó és ellenőrző funkcióin keresztül
- Elektronikus irattár és könyvviteli ERP-integráció
- Integrált jóváhagyási munkafolyamatok minden egyes könyvtárhoz kapcsolva
- Megjegyzések adhatóak minden dokumentumhoz feltöltéskor/importáláskor/elutasításkor
- Lehetőség annak korlátozására, hogy kinek lehet hozzáférése a könyvviteli dokumentumokhoz és könyvtárakhoz (előre meghatározott felhasználó szerepkörök)
- Lehetőség arra, hogy előre meghatározza és kezelje az online könyvtárait cége belső alapelveinek és jelentési kötelezettségeinek megfelelően
TULIP Accounting
- Felhasználóbarát webes felület, amely bármilyen készülékről elérhető
- 10 nyelven rendelkezésre álló felhasználói felület
- A könyvviteli dokumentumok méretkorlátozás nélkül, bármilyen formátumban feltölthetőek
- Egyszerű áthúzásos másolási funkció
- Átlátható tevékenységnapló
- Online technikai segítség
Felezze meg a könyvvitelhez szükséges időt!
Első lépés

Egyesítse számlázási csatornáit
Csak papíralapú dokumentációval dolgozik?
Kezelje számláit, elismervényeit, jóváírási értesítéseit és egyéb könyvviteli dokumentumait gyorsan a TULIP szkenner felületének használatával:
- Webalapú integrált szkenner
- Lehetőség a szkennelt dokumentumokfelhőben történő módosítására
- Miután elmentette, dokumentuma egy erre a célra szolgáló könyvviteli könyvtárba kerül, és a jóváhagyási munkafolyamatok feladatai aktiválódnak
Amennyiben EDI (Electronic Data Interchange – Elektronikus adatcsere) technológiát használ számlái kezelésére, vagy a partnerei egyszerűen PDF-fájlokat küldenek önnek, ezt a lépést kihagyhatja.
Második lépés

Kinyerés és ellenőrzés
Mentés során az integrált OCR-rendszer automatikusan kinyeri az adatokat az ügyfél személyre szabott beállításai és az integrált tanulási algoritmusok segítségével.
A megfelelő adatkinyerés alapját képező ellenőrzési kritériumok előre meghatározásra kerültek a végrehajtási fázisban, úgy mint matematikai jóváhagyások, speciális területek jóváhagyásai, az ERP szoftver adatbázisának jóváhagyásai stb.
Szükség esetén manuális ellenőrzésre is van lehetőség.
Harmadik lépés

Előnézet, jóváhagyás, archiválás
lehetőséget nyújt az előzetes áttekintéshez és a jóváhagyáshoz.
Tekintsen be a kinyert adatokba, mielőtt jóváhagyná azokat végső feldolgozásra, szükség szerint adjon hozzá vagy távolítson el adatmezőket, és továbbítsa az információkat könyvelési szoftveréhez* , hogy az automatikusan importálhassa őket a specifikus területek számára.
Miután a dokumentum feldolgozása és jóváhagyása megtörtént, a TULIP online irattárába kerül.
*A TULIP Accounting szoftverbe könnyen integrálható bármilyen könyvviteli ERP
Dolgozzon papírok nélkül – minimalizálja a hibalehetőségeket és takarítson meg időt!