Az elmúlt évtizedben a TULIP egy globális felhő alapú megoldássá nőtte ki magát, amelyet több mint 2800 vállalat több mint 115 000 felhasználója használ, több mint 30 országban. Rugalmas modellünknek köszönhetően zökkenőmentesen implementáljuk rendszerünket új országokba is, hogy biztos bérszámfejtési-, HR- és számviteli megoldásokkal támogassuk Ügyfeleink növekedését.
ÉVE A PIACON
ORSZÁGBAN
ÜGYFÉL
FELHASZNÁLÓ
DOKUMENTUM KEZELÉSE HAVONTA
TÖRTÉNETÜNK ÉS CÉLUNK
A TULIP-ot egy saját felhőmegoldásként tervezte egy bérszámfejtőkből és számviteli szakemberekből álló csapat, amely a folyamatok egyszerűsítését, automatizációját és a hatékonyságot tűzték ki célul – hogy megkönnyítsék mind az Ügyfelek, mint a saját maguk munkáját. Az online dokumentumkezelő rendszer és az alkalmazottak bérpapírjának online kiosztásával kezdődően, mára már komplex megdolássá nőtte ki magát a TULIP, amely a HR és a pénzügy területeire is kiterjed. A TULIP mögött álló fejlesztőket, informatikai szakembereket és rendszertervezőket folyamatosan támogatják bérszámfejtési-, HR-, számviteli- és adószakértőink, akiknek közös szenvedélye és célja az innováció és egy teljesen felhő-alapú back office rendszer kiépítése.
KÜLDETÉSÜNK ÉS ÉRTÉKEINK
Küldetésünk az ügyfeleink, kollégáink és partnereink támogatása céljaik elérésében. Az Accace erős értékeinek, úgymint kiválóság, együttműködés, rugalmasság, szenvedély, bizalom és elkötelezettség mindennapokba építésével sikerül olyan célokat is elérnünk, amelyek túlmutatnak pénzügyi eredményeinken.
Az értékeinek, úgymint kiválóság, együttműködés, rugalmasság, szenvedély, bizalom és elkötelezettség mindennapokba építésével sikerül olyan célokat is elérnünk, amelyek túlmutatnak pénzügyi eredményeinken.
Meggyőződésünk, hogy visszaadni abból amink van az embereknek és közvetlen környezetünknek legalább olyan fontos mint pénzügyi eredményeink, így az úgynevezett ‚Triple P bottom line‘ (Emberek, bolygó és nyereség) stratégia vezérel minket – amely a pénzügyi eredményeink mellett arra is összpontosít, hogy tevékenységeink pozitív hastással legyenek egyaránt az emberekre és a bolygóra.
TALÁLKOZZON MUNKATÁSAINKKAL
MILOŠ BADZÍK
ANALYST
BARBORA DUNÍK
DEVELOPER
ĽUBOMÍRA DEPTOVÁ
SPECIALIST
JANA ĎATKOVÁ
PROJECT MANAGER
JÚLIA ĎURINOVÁ
SPECIALIST – TULIP ACCOUNTING
MILAN FILO
SPECIALIST
MICHAL GAŠPARÍK
TEAM LEADER – DEVELOPERS
JÁN HESKO
DEVELOPER
LUCIA JAKUBÍKOVÁ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
TOMÁŠ JALČ
SPECIALIST
KRISTÍNA JÁNOŠOVÁ
HR MANAGER
VERONIKA JAŇÁKOVÁ
PROJECT MANAGER
DANIEL JURAČKA
JUNIOR FRONT-END DEVELOPER
MARTIN KLAČANSKÝ
DOCUMENTATION CLERK
MARTINA KOVÁR
HR SPECIALIST
KLAUDIA KUČEROVÁ
DOCUMENTATION SPECIALIST
MAREK MARCINKO
BACK-END DEVELOPER
MATÚŠ MAREK
PROJECT MANAGER
VIKTOR MEČIAR
MANAGING DIRECTOR
JOZEF MIŠKOLCI
SPECIALIST
VLADIMÍR PACHOLSKÝ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
JURAJ PÉTERY
SYSTEM ARCHITECT
MAREK RABADA
DEVELOPER – TULIP ACCOUNTING
DUŠAN REHÁK
TEAM LEADER – TULIP PAYROLL
MARTIN SVETLÍK
SPECIALIST – TULIP PAYROLL
MICHAL SVETLÍK
SPECIALIST
DIANA ŠILONOVÁ
DELIVERY CENTER TEAM LEADER
MONIKA ŠUŠOLIAKOVÁ
JUNIOR DEVELOPER
DAGMAR VALACHOVÁ
CONSULTANT – TULIP ACCOUNTING
SOŇA VÝHONSKÁ
MARKETING MANAGER
A TULIP MINŐSÉG BIZONYÍTÉKA
A legmagasabb szintű személyes adatok biztonsága, a szolgáltatás minősége és a teljesítményünk biztosítása érdekében a TULIP rendelkezik az ISO 27001, ISO 9001 és az ISO 14001 tanúsítványokkal, a biztonság, a minőség és a környezetünk érdekében.
Rendelkezünk a Microsot silver partner tanúsítvánnyal a Microsoft Dynamics NAV számára.