A TULIP segítségével egyszerűsítheti és javíthatja bérszámfejtési folyamatait a pontos bérszámfejtés érdekében, valamint csökkentheti a kézzel végzett papírmunkát az automatizációnak és az intelligens munkafolyamatoknak köszönhetően. Munkavállalói kényelmesen hozzáférhetnek bérpapírjaikhoz, munkaügyi dokumentumaihoz, a jelenlét- és munkaidő kezeléshez és más egyéb dokumentumokhoz, mindezt egy helyen.
BÉRPAPÍROK ÉS BÉRSZÁMFEJTÉS EGYSZERŰEN
Gyújtse össze, hagyja jóvá és készítse elő a bérszámfejtéshez szükséges adatokat egy jól követhető online eszközön. Használja a beépített jóváhagyói munkafolyamatokat, az egyedi hozzáférési jogokat és a magas biztonságú felhőarchívumot. Munkavállalói így hozzáférhetnek a bérpapírjaikhoz és kezelhetik jelenlétüket egy felhasználóbarát felületen keresztül.
MIÉRT A TULIP AZ ELSŐ SZÁMÚ MEGOLDÁS A BÉRSZÁMFEJTÉSHEZ?
Csökkentett papírmunka
Munkavállalói papírmentesen kaphatják kézhez bérpapírjaikat a felhőarchívumból, melyekről minden esetben email értesítés érkezik egy felhasználóbarát, online felületen keresztül.
Nincs emberi hiba
Digitalizálja bérszámfejtési programját online adatcserével a pontos bérszámfejtés, az automatizált adatszámítás, struktúrált jóváhagyási munkafolyamatok érdekében, így kiküszöbölve az emberi hibafaktort.
Garantált biztonság
Kezelje bérszámfejtését egy biztonságos, GDPR-kompatibilis felhőmegoldással és szigorú hozzáférési jogosultságokkal.
Zökkőmentes implementáció
A TULIP bérszámfejtés bármikor, bármely böngészőből elérhető, telepítés nélkül, maximális rugalmasságot biztosítva a HR osztály minden tagjának, 0-24-ben elérhető felhasználói támogatással.
HASZNÁLJA A TULIP BÉRSZÁMFEJTÉS ELŐNYEIT
MINT MUNKAVÁLLALÓ
- Személyes fiókján keresztül férhet hozzá az elektronikus bérpapírjához, a foglalkoztatással kapcsolatos dokumentumaihoz, személyes fájlokhoz és a jelenlét- és munkaidőnyilvántartáshoz, valmaint kezelheti az üzleti utakat
- Kezelje a jóváhagyási kérelmeket, a jelenlétek lezárását és a dokumentumok felülvizsgálatát a munkaköre és az egyedi munkafolyamatok alapján
- Értesítéseket kap közvetlenül a levélfiókjába a szükséges elvégezendő feladatokról, a jóváhagyási kérelmekről és a közelgő határidőkről
- Online támogatás 0-24-ben a forródróton keresztül
MINT BÉRSZÁMFEJTŐ VAGY HR ADMINISTRÁTOR
- Küldje szét alkalmazottainak a bérpapírokat egy biztonságos, felhasználóbarát felületen, bárhol, bármikor
- Felhasználóbarát felületen keresztül férhet hozzá a bérszámfejtéshez szükséges összes alkalmazotti adathoz és automatikusan továbbküldheti őket feldolgozásra a bérszámfejtési szoftverbe
- Egyéni jóváhagyások, hozzáférési jogosultságok kezelése és személyre szabott feltételek beállítása a munkavállaló munkaköre alapján
- Felülvizsgálhatja, letöltheti, jóváhagyhatja vagy elutasíthatja és megjegyzést fűzhet a rendelkezésre álló dokumentumokhoz és kezelheti a munkavállalók kéréseit, értesítéseket és a határidőket, mindezt egy felületen keresztül
- Használja ki a felhasználói jogosultságokat HR adminisztrátorként, és férjen hozzá tevékenységnaplóhoz, jelentésekhez, riportokhoz és valós idejű adatokhoz a könnyebb döntéshozatal érdekében
AUTOMATIZÁLT FELÜLET A BÉRSZÁMFEJTÉS ÉS A BÉRPAPÍROK KEZELÉSÉHEZ
Bérszámfejtési adaok feltöltése
Bérszámfejtési adaok feltöltése
A bérszámfejtési mappastruktúra kiépítése
A bérszámfejtési mappastruktúra kiépítése
A munkavállalók bérpapírjainak archiválása
A munkavállalók bérpapírjainak archiválása