Mi az a TULIP HR?
A TULIP HR lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy számos feladatot egyedül kezelhessenek egy rendkívül biztonságos, felhasználóbarát és teljesen testreszabott önkiszolgáló felület használatával, így elkerülve a papírmunkát és az ehhez kapcsolódó, emberi hibából fakadó kockázatokat.
Tegye lehetővé a HR munkatársak részére egy HR eszköz használatát a HR folyamatok újra tervezésére, egyszerűsítésére, korszerűsítésére a teljes adat digitalizás és a munkafolyamatok intelligens automatizálása révén, hogy hatékonyan kezelhessék a bérszámfejtési folyamatokat és a HR adminisztrációs feladatokat, amelyek a munka- és jelenlétnyilvántartással, valamint beléptetéssel kapcsolatosak.
ORSZÁGBAN
ÜGYFÉL
FELHASZNÁLÓ
DOKUMENTUM KEZELÉSE HAVONTA
FEJLESSZE A HR ADMINISZTRÁCIÓS FELADATKEZELÉST A TULIP-PAL
Bérszámfejtés és online fizetési bizonylatok
Adatok összegyűjtése, jóváhagyása és előkészítése a hibamentes bérszámfejtéshez egy könnyen kezelhető online eszközzel! Használja az önkiszolgáló munkavállalói portált, hogy egy helyen férhessen hozzá a bérpapírokhoz és egyéb foglalkoztatási dokumentumokhoz.
Amit a TULIP nyújt
- Biztonságos adatcsere a bérszámfejtéshez
- Bérpapírok kiosztása munkavállalóinak és azok archiválása a felhőben
- Bérszámfejtés kezelése – online ticketing rendszer és hozzárendelt email értesítések
- Szigorú hozzáférési eljárásmód
- Biztonságos és GDPR-kompatibilis eszköz a személyes adatok kezeléséhez
- Rugalmas és dedikált felhasználói támogatás
Egyéb juttatások kezelés
HR csapata egy egyszerű és felhasználóbarát eszközzel tervezheti és kezelheti a munkavállalók juttatásait. Munkatársai kiválaszthatják az általuk preferált juttatási formákat, mindezt testreszabott jóváhagyási munkafolyamaton keresztül, melyek felvételéről és jóváhagyásáról email értesítések érkeznek. A riportokhoz és minden szükséges információhoz pillanatok alatt hozzáférhet.
Amit a TULIP nyújt
- Különböző juttatási típusokat tartalmaz
- Beérkező levelekről való értesítés, ticketing rendszer és személyre szabott munkafolyamatok
- Automatizált jelentések, például munkavállalónkénti juttatási kvóta követés és sok más egyéb
Üzleti utak kezelése
Egy praktikus online eszköz segítségével tervezheti, jóváhagyhatja és elszámolhatja az üzleti utazások költségeit, mindezt egyetlen felületen. Egyszerűsítse és automatizálja a költségjelentési folyamatot, így az üzleti utazásokkal járó adminisztratív teendők nehézségei egy könnyen elvégezhető feladattá válik mind az alkalmazottak, mind a pénzügyi osztály részére.
Amit a TULIP nyújt
- Üzleti utak kezelése egyetlen felületen, teljesen online
- Üzleti utakhoz tartozó kérelmek és jóváhagyások kezelése a vezetőkkel
- Automatizált űrlapok az üzleti utak költségeinek kezeléséhez
- Papír- és offline munka mentes folyamatok a pénzügyi osztály számára
Események kezelése
Hozzon létre egyedi eseménykategóriákat, címkéket és várólistákat az eseménykapacitás túllépése esetén, valamint egyéni feltételeket szabhat meg a regisztrációhoz intelligens felületünkön keresztül. A rendezvény szervezője így egyből hozzáférhet a résztvevői jelentésekhez, statisztikákhoz, email értesítésekhez és bármilyen további szükséges információhoz.
Amit a TULIP nyújt
- Események bejelentése, eseményre való regisztráció és kommunikáció
- Könnyű eligazodás az eseményhez tartozó adatokban
- Papírmentes munkafolyamat és papírmentes űrlapok
- A felület határok nélküli testreszabása
MIÉRT VÁLASSZA A TULIP-OT, MINT A GLOBÁLIS HR ADMINISZTRÁCIÓS ESZKÖZ?
Egyesített felület, országok között is
Egységes felületet biztosítunk a HR adminisztrációs feladatokhoz minden országban, ahol vállalata tevékenykedik. Egyszerűsítse a munka- és jelenlétnyilvántartást, a bérszámfejtést és az alapvető HR folyamatokat testreszabható munkafolyamatok alkalmazásával az Ön igényei szerint.
Szigorú megfelelés a helyi jogszabályi követelményeknek
Használja rendszerünket globálisan, miközben maradéktalanul megfelel minden helyi jogszabálynak a munkajog, a GDPR, az adó vagy bármely egyéb a HR igazgatást befolyásoló országspecifikus törvényi előírásnak.
Globális riportálási lehetőség
Rögzítse, dolgozza fel és hasznosítsa az egységes T&A-, bérszámfejtési- és HR adatokat egyetlen nemzetköti platform segítségével. Növelje riportjai átláthatóságát helyi és nemzetközi szinten egyaránt a gyors és pontos döntéshozatal érdekében.
Könnyű bevezetés új országokban
Felejtse el a szofverek és harverek telepítésének terheit. Biztosítsa a munkavállalók és a HR osztály közötti kommunikációt egy biztonságos és nyomon követhető online felhő-platformon keresztül, bárhonnan, bármilyen eszközön keresztül.
Intuitív felület a HR adminisztráció kezeléséhez
Munkavállalók bérpapírjainak listája
Munkavállalók bérpapírjainak listája
Juttatások
Juttatások
Üzleti utak kérelmezése
Üzleti utak kérelmezése
Rendezvények kezelése
Rendezvények kezelése