MI AZ A TULIP ACCOUNTING?
A platform célja a könyvelés egyszerűsítése és teljes automatizálása, miközben az összes feladat és adat a felhőben kerül kezelésre. A rendszer használatával nincs szükség papír-alapú munkavégzésre, így csökkenthető az emberi hibafaktor, míg növelhető az átláthatóság és ellenőrizhetőség.
Az adatok egyszerű rögzítése, feldolgozása és áttekintése továbbá fejleszti szervezetét, mert gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt biztosít. A rendszer valós idejű pénzügyi adatokat szolgáltat Önnek, mivel a platform közvetlenül összeköthető a már meglévő ERP rendszerekkel.
ORSZÁGBAN
ÜGYFÉL
FELHASZNÁLÓ
DOKUMENTUM KEZELÉSE HAVONTA
SZÁMLAKEZELÉS AUTOMATIZÁCIÓ
Növelje a számlakezelése eredményességét
- Számlák kezelése bármilyen formátumban: papír, PDF vagy EDI
- Digitalizálja a számlákat és nyerjen ki adatokat az OCR technológiával
- Ellenőrizze és érvényesítse az adatokat a könyvelés előtt
- A könyvelés előkészítése előre meghatározott könyvelési kódok alapján
Érje el az adatokat rögtön
- Szinkronizálja adatait a számviteli szoftverével vagy ERP rendszerével
- Csatlakozzon közvetlenül az ERP rendszeréhez és kezelje fizetendő számláit a TULIP-on
- Szükség esetén rögtön hozzáférhet adataihoz és különböző riportokhoz
- Tárolja és rendezze dokumentumait és adatait a felhőben
Jobb átláthatóság, jobb ellenőrizhetőség
- Kövesse nyomon a számlái állapotát és a jóváhagyási munkafolyamatokat
- Ellenőrizze a műveletelőzményeket a tevékenységnapló segítségével
- Értesítések a befejezett vagy függőben lévő feladatokról
- Felhasználóra szabott egyéni hozzáférések
MIÉRT VÁLASSZA A TULIP-OT AUTOMATA KÖNYVELÉSHEZ?
Dolgozzon csakis digitális adatokkal
Gyorsítsa fel pénzügyi folyamatait az adatok hatékony rögzítésével és átirányításával közvetlenül a számviteli rendszerébe – kézi adatbevitel és papírmunka nélkül.
Számlákhoz tartozó korlátozások feloldása
Egyesítse a több forrásból, különböző formátumban kapott számlákat az OCR technológia segítségével. A pontosabb adatok gyorsabb folyamatokat eredményeznek, így biztosítva a hatékony munkavégzést.
Gyorsítsa fel PO megrendelését
Egyszerűsítse és automatizálja PO szám generálását egy felhasználóbarát platform segítségével. Készítsen saját, egyszerűen használható sablanokat és jóváhagyási munkafolyamatokat, amelyek megfelelnek az igényeinek és belső folyamatainak.
Időmegtakarítás az automatizáció segítségével
Szabaduljon meg az ismétlődő könyvelési műveletek okozta terhektől. Szabályrendszerek beállításával a platform elvégzi a monoton könyvelési feladatokat. Tegye hatékonyabbá a folyamatot, javítsa a minőségellenőrzést és csökkentse kockázatait az emberi hibafaktor kiiktatásával.
Csatlakozzon az ERP-hez a valós idejű adatokért
Az ERP rendszerekkel való közvetlen integrációnak köszönhetően közvetlenül a TULIP-ban könyvelheti számláit. Jelenleg a TULIP a Microsoft Dynamics NAV, Asseco Helios Orange és az Asseco SPIN rendszerhez tud csatlakozni.
Javítsa riportálási lehetőségeit
Rögzítse és hasznosíts az összes adatot, amely áthalad a számlakezelésen és a könyvelési folyamaton – melyeket később felhasználhat adatelemzés céljából. Férjen hozzá a pontos és valós idejű adatokhoz amikor csak szükség van rájuk.
Megfelelünk a legfőbb követelményeknek – és még azon is túl megyünk
INTUITÍV FELÜLET A SZÁMLAKEZELÉS ÉS A KÖNYVELÉSI FOLYAMATOK KEZELÉSÉHEZ
TULIP Könyvelési főoldal
TULIP Könyvelési főoldal
Összes dokumentum áttekintése
Összes dokumentum áttekintése
Dokumentumok jóváhagyása
Dokumentumok jóváhagyása